tisdag 8 januari 2008

Jävla skumtomtar

Brother oh brother.
Besöket hos Niklas förut var hemskt. Eller asså, jag var väldigt glad över att se honom, men inte när han mådde som han gjorde....Stackars, stackars älskade bror. Grät när jag lämnade sjukhuset, lider verkligen med honom. Men så fint det blir, det kommer vara värt allt lidande. Det vet jag att han kommer tycka, även om det är svårt för honom att känna så just nu...

Sister oh sister.
Varför har du alla dessa skumtomtar? de är ju så galet goda. Och jag kan omöjligt hålla mig som vanligt. "Bara en till....". Skit. Jag som började nytt liv 2008 och så kommer skumtomtarna och förstör för mig.
Dumma tomtar.
Dumma syster.

Läste igenom alla gamla sms idag. Jag saknar det så sjukt mycket. Låt det bli som förut. Jag känner att vi är på väg tillbaka, det är vi va? eller?

Godnatski /Soffat (15 skumtomtar tjockare)

Inga kommentarer: