torsdag 3 januari 2008

Det är svårt att bli nöjd när man väntar mirakel..

Senaste dygnet har varit mysigt. Offside och myskväll hos ferm igår. Klockan bara sprang i väg och vips så hann den bli halv 4 innan jag och antonia bestämma oss för att sova. Idag sov vi länge och jag tog mig hem med tåget vid halv två. Då blev det en lång och välbehövlig promenad. Det är ju 2008 nu som sagt = alltså mååånga och låånga promenader! Jag promenerade genom vårgårda med goo goo dolls på högsta volym. Oslagbart just nu. Efter promenixen var det dags att åka in till stan och fika med brudarna. En riktig tjejfika blev det, me like. Snart är det helg och sen börjar nästan skolan. Fan. Lov som är så galet skönt. Sista jullovet nu, det känns båda bra och dåligt! Men mest bra faktiskt.

Tänk att de ska in och gräva i mina kära älskade bästaste lillebror på måndag. Jag kommer vara så galet nervös och rädd. Men det kommer gå bra, det måste gå bra, jag vet att det går bra! Han är stark.

...och det är precis vad jag gör. FAN.
Det kommer aldrig ske ett mirakel. Aldrig någonsin. Du kommer aldrig vilja ha mig igen. Det blir aldrig vi två.
fan fan fan fan fan fan fan fan fan.

Inga kommentarer: